गजल-बाबा आमाले भन्या कुरा

-प्रदीपराज ढकाल

बाबाआमाले भन्या कुरा,टार्नु मैले कसोगरी ?
दिइ सकेको बचन त्यो,हार्नु मैले कसोगरी ?

जन्म दिइ हुर्काउनेको,सल्लाह नि ठिकै नै हो
तिनिहरुकै मनको इच्छा,मार्नु मैले कसोगरी ?

सुख दिने रोज्छौ भन्छन,रोजाइ मेरो भएन रे
ला’को माया अन्तैतिर, सार्नु मैले कसोगरी ?

संगै मर्ने संगै बाच्ने,खाएका ति कसम तोडी
बिचरी लाई सधै रुने ,पार्नु मैले कसोगरी ?

हाल -क्वालालम्पुर,मलेशिया

One response to “गजल-बाबा आमाले भन्या कुरा

  1. जन्मदाता र प्रियसीको मायाले धर्मसंकटमा परेको प्रेमीको मनोभाव चित्रित अति सुन्दर गजल ..बधाई छ गजलकारलाई ..!!

जवाफ लेख्नुहोस्

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / बदल्नुहोस )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / बदल्नुहोस )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / बदल्नुहोस )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / बदल्नुहोस )